Studiu de evaluare a impactului campaniei de informare și conștientizare „Uneori mâine e prea târziu. RENUNȚĂ ACUM!”

27-04-2015

În perioada februarie-martie 2015 a fost realizat un studiu de evaluare a impactului campaniei de informare și conștientizare “Uneori mâine e prea târziu. RENUNȚĂ ACUM!”. Campania de informare și conștientizare a fost implementată în perioada Aprilie – Decembrie 2014 când au fost realizate seminarii atât cu medicii de familie, cât și cu asistenții medicali comunitari din mediul rural din șase județe, cu privire la metodele și tehnicile de prevenire a consumului excesiv de alcool în rândul populației. Prezentul studiu de evaluarea a impactului campaniei de informare și conștientizare ne arată că 100% din populația intervievată are cunoștințe despre această campanie.
 

Acest website este realizat în cadrul proiectului “Prevalcool”, finanțat prin granturile SEE 2009-2014, in cadrul Fondului ONG în Romania www.fondong.fdsc.ro.

Pentru informații oficiale despre granturile SEE și norvegiene accesați www.eeagrants.org.

Conținutul acestui website nu reprezintă în mod necesar poziția oficială a granturilor SEE 2009-2014. Întreaga răspundere asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor websiteului.